Zbornik radova - ISBN 978-953-6802-96-8 »
2. verzija
pdf 347KB | prezentacija
ppt 640KB |
Tradicionalna nastavna pomagala ne mogu doprinijeti naprednijoj i interaktivnijoj komunikaciji koja bi potakla raspravu i osigurala kvalitetniju interakciju sa sadržajem u odnosu na nova tehnološka rješenja namijenjena korištenju u nastavnom procesu, učenju u poučavanju. Novo digitalno doba, računalna revolucija i moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije stvorili su uvijete za tehnološko kvalitetnu izvedbu ponajprije u edukacijskom prostoru ali i šire. Interaktivnost potpomognuta multimedijalnim alatima predstavlja izuzetno prodorno područje informacijske tehnologije. Jedan od multimedijalnih alata koji se temelji na interaktivnosti jest Prezi. Vrlo dobar primjer iskoristivosti Prezi alata jest u nastavnoj edukaciji. U kontekstu poučavanja navedeno rješenje može se primijeniti u prezentacijske svrhe na raznim područjima kao i za izradu tutorijala (nastavnih materijala). Alat Prezi doprinosi novim didaktičkim metodama koja se mogu primijeniti u nastavno procesu, učenju i poučavanju na daljinu (e-learning sustavima), ali od korisnika zahtijevaju određenu razinu informatičke educiranosti odnosno pismenosti.
Autor(i):
Aleksandar Skendžić
Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću
Hrvatska
Diplomirao na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci, Odsjek povijesti i informatike 2008. Predavač na Veleučilištu Nikola Tesla u Gospiću (organizacija i informatika), Pročelnik upravnog odjela, stručni suradnik VIDI popularnog časopisa za IT tehnologije, član Hrvatskog informatičkog zbora.
Ivan Brlić
Institut društvanih znanosti Ivo Pilar
Hrvatska
Znanstveni novak instituta društvenih znanosti Ivo Pilar područnog centra Gospić. Diplomirao na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci, Odsjek povijesti i informatike 2007.