CUC 2013

Zbornik radova - ISBN 978-953-6802-96-8 »

eTrema (LMS Moodle) portal za e-učenje : praktična iskustva

2. verzija
View File
pdf
1.0MB
prezentacija
View File
pptx
370KB

U okvirima nastavnih sadržaja nastave informatike u drugim razredima III. gimnazije Split pokrenut je pilot-projekt po nazivom „ Moodle platforma za izvođenje nastave uz primjenu tehnologija e-učenja“. Projekt je izveden u prvom polugodištu školske godine 2012./13., a korišten je programski alat Moodle koji pruža niz mogućnosti od prikaza nastavnih sadržaja, provođenje aktivnosti tj. komunikacije između nastavnika i učenika, provjeru znanja, timski i mentorski rad, evidenciju i praćenje rada učenika, pa do samostalnog učenja. Upotreba ovog alata dokida vremensku i prostornu ograničenost same nastave i nudi mogućnost izbora nastavnih sadržaja što je prikladno za nastavu u školi.
Pokretanje ovog projekta potaknuto je, između ostaloga, željom da se unaprijedi kvaliteta obrazovanja te time odgovori na zahtjeve nastavnika škole koji uvelike dopunjuju nastavu nekim od oblika e-učenja počevši od primjene PowerPoint prezentacija, animacija, multimedije do interaktivnih simulacija. Članak donosi praktična iskustva autora, aktivnosti i rezultate implementacije Moodle-a u nastavu informatike. Rezultati su vidljivi u motivaciji učenika i povećanoj aktivnosti te potrebi da se na nivou škole pokrenu online tečajevi za učenike u okvirima izbornih sadržaja informatike. U tijeku je izrada pilot-projekta „Online škola programiranje u programskom jeziku C#“ namijenjen učenicima naše škole kao dodatni sadržaj, a nastava se izvodi u potpunosti online. Na temelju tih iskustva planira se izrada nastavnog programa online nastave kako bi se učenicima ponudilo što više izbornih sadržaji iz informatike (Java, Python, SQL, i sl.)

Autor(i):

Julijana Novaković    
III.gimnazija Split
Hrvatska

Julijana Novaković profesor matematike i informatike u III.gimnaziji Split.

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2013 Zakon Group LLC